·  TEL. 933 457 745 · EMAIL secretaria.esperanca@fep.cat

cooperativa

COOPERATIVA D'ALUMNES

CREACIÓ D'UNA EMPRESA COOPERATIVA D'ALUMNES

La finalitat principal d'una cooperativa és la de potenciar l'emprenedoria dels alumnes a través de la simulació de la creació d'una empresa cooperativa, on la participació i implicació dels alumnes es la clau, ja que les decisions son preses pels alumnes que alhora són els responsables de la gestió social i econòmica de l'empresa i dels resultats de la seva activitat.

Les Cooperatives al ser organitzacions arrelades al territori, vetllen per la millora del mateix i de les persones que en ells hi viuen, amb la qual cosa una part dels beneficis que generen han d'anar destinats a solidaritat.

Els objectius que persegueix la creació d'una cooperativa d'alumnes són:

• Oferir una experiència de participació vivencial en un projecte comú de base col·laborativa.
  • Posar a l'abast dels participants activitats i processos en els que assajar de forma activa els valors del cooperativisme: democràcia, participació, ajuda mútua, solidaritat.
  • Treballar la gestió d'una empresa.