PROJECTES INTERNACIONALS

BATXILLERAT DUAL NORD-AMERICÀ

Batxillerat Dual Nord-Americà amb Col·laboració amb l'Academia Corporation d'Estats Units

La nostra escola col·labora amb Academia Corporation d'Estats Units. Aquest programa permet als nostres alumnes a obtenir la doble titulació del Batxillerat del nostre país i el batxillerat nord-americà (American High School Diploma).

El programa Diploma Dual creat i desenvolupat per Academica Corporation prepara els estudiants per adquirir els millors nivells de competència en base a tres grans objectius:

1. Immersió lingüística: totes les assignatures i les relacions amb els professors s'estableixen en anglès des del primer moment. Adquisició d'un nivell bilingüe avançat.
2. Immersió tecnològica: domini del maneig de les tecnologies més avançades d'aprenentatge digital.
3. Immersió personal: l'alumne adquireix responsabilitat i maduresa a l'hora de treballar, un alt nivell d'autonomia, aprenentatge de la gestió del temps, capacitat d'adaptació i flexibilitat per treballar en entorns diferents i multiculturals.

Si voleu més informació del programa Batxillerat Dual Nord-America, premeu aquí.