Dia de l'Esperança

Celebració del dia de l'Esperança

2021/12/17

Avui hem celebrat un dia molt especial, el dia de Nostra Senyora de l'Esperança, la festa de la nostra escola. És per això que durant el dia d'avui hem dut a terme diverses activitats tots junts: hem elaborat una pancarta gegant amb les nostres mans, hem fet diferents activitats per conèixer millor la nostra escola, hem repartit els premis a les millors postals i hem gaudit d'un concert amb la banda de música de l'escola.

Visca la nostra escola, visca l'Esperança!!!

Podeu veure més imatges d'aquest dia en el següent enllaç: imatges.

També podeu veure un vídeo recopilatori dels diferents actes: vídeo.

Millores a l'escola

2021/10/07

La Fundació Música Ferrer-Salat ha dut a terme a la nostra escola diverses accions de voluntariat.
Amb l'ajuda d'Unitelements hem pintat el logo de l'escola a la façana, s'han fet sorrals, s'han pintat i posat xarxes a les porteries, s'han construït baguls per les joguines i s'ha pintat alguna paret del pati.

Cada dia l'escola llueix més maca per a que la gaudeixin els nostres infants i joves‼️

Moltes gràcies per la vostra feina, companys!!!

Xarxes socials:

Celebració del dia de la Mercè

Celebrem la Festa de la Mercè 2021

2021/09/23

A l'escola hem celebrat el dia de la Mercè fent tot un seguit d'activitats.

Hem pintat el cartell de la festa, hem fet castells i manualitats, hem fet jocs tradicionals, han ballat els capgrossos i la geganta, ha sortit el drac... Ha sigut una FESTA!

Podeu veure el vídeo recopilatori de totes les activitats al següent enllaç: Vídeo Mercè 2021

També podeu visualitzar algunes fotos al següent enllaç: Fotos Mercè 2021

Desitgem que passeu molt bona festa major!

Xarxes socials:

Equip docent de l'Esperança.

Comencem el nou curs escolar 2021-2022

2021/09/13

L'equip docent de l'Esperança us dona la benvinguda a aquest nou curs escolar 2021-22 i us espera amb il•lusió!!
L'escola està preparada per omplir-se de ganes d'aprendre, somriures i moments únics!

100% aprovats PAU

2021/06/25

Enhorabona a la promoció 2021 de Batxillerat que ha aconseguit un 💯% d’aprovats a les PAU d’enguany!!!
Malgrat ser la generació del Batxillerat COVID estem orgullosos de la seva capacitat d’autosuperació i esforç. 👏🏼👏🏼👏🏼
Molta sort en el nou camí que teniu per endavant!!! 😘😘

Xcelence-Escoles que inspiren

2021/06/23

Som part d'una xarxa d'escoles que inspiren! Portem tot el curs treballant juntament amb @EmpiezaxEducar i @FBertelsmann per a impulsar l'orientació acadèmico-professional del nostre centre.
Pots saber més sobre el que hem fet, aquí 👉 https://www.xeqi.es/

La Xixa teatre

2021/06/22

Els pròxims 28 i 29 de juny al Canòdrom! Gaudirem de la Masterclass a càrrec de César Bona (mestre finalista del Global Teacher Prize, escriptor i conferenciant TED), obres de teatre fòrum, taules rodones, exposicions...

Mostra Recerca Jove de Barcelona

2021/04/27

Com cada curs, la nostra escola està present a la Mostra de recerca jove de @consorciedubcn
Aquest curs ens ha representat la Marta González, alumna de 2n de Batxillerat A.

Sant Jordi

2021/04/23

Jocs florals 2021

Nombres i moviment

2021/04/20

🔢🏃🏾‍♂️NOMBRES I MOVIMENT 🏃🏻‍♀️🔢

A Cicle Inicial treballem la numeració en moviment, fent sèries numèriques i relacionant nombres i quantitat.

Jornades de portes obertes

2021/02/11

Taller 1r CF

2021/02/11

Avui, dins del projecte "Orientació professional" que hem posat en marxa aquest curs, hem realitzat un taller d'interessos professionals amb els alumnes de 1r CF amb @barcelonactiva

Ha sigut molt útil per a conèixer-nos una mica millor i saber què volem fer el dia de demà.