Joc de cartes PROJECTE SOPHIE

NOVETATS Projecte SOPHIE: Assoliments i joc de cartes!

2023/09/15

Després d'unes merescudes vacances, tornem a l'escola! Ara que comença el nou curs escolar, ens agradaria compartir amb vosaltres el progrés i les novetats del Projecte SOPHIE.

Ens complau anunciar que els nostres tallers pilot tant per a estudiants com per a famílies s'han implementat amb èxit a tots els països associats. Aquest setembre, conclourem els pilots amb els professors. Al mateix temps, estem reunint els nostres resultats de recerca, comentaris de famílies i escoles, itineraris d'aprenentatge, activitats i experiències pilot. Tot això s'incorporarà a un manual per a professors, que llançarem gratuïtament al lloc web del projecte SOPHIE i als llocs dels nostres socis a principis de 2024.

A més, l'equip de Sophie ha llançat el joc de cartes Sophie per a famílies. És una eina educativa divertida dissenyada per generar debats sobre seguretat digital a casa. Amb aquest joc pretenem:

•  Fomentar converses al voltant dels reptes del món digital.
  •  Posar-nos a la pell dels diferents rols, comprenent diferents perspectives.
  •  Potenciar la reflexió personal, la intel·ligència emocional i la comunicació clara.
  •  Abordar les preocupacions relacionades amb el benestar digital dels nens.

Aquest joc de cartes el podeu descarregar fent click aquí.

Xarxes socials: