Activitats/Innovació

+ Educació

+Educació. Universitat del temps lliure

Els infants, els joves i les famílies de la nostra escola participen en aquets projecte que compartim amb altres escoles i instituts del districte.

Gràcies a aquest, poden gaudir durant el seu temps lliure d’un ventall d’activitats que els  són oferides per diferents entitats del districte (biblioteques, centres cívics, casals, clubs esportius,...) i que els permeten aprendre més i millor. Cada nen o nena és propietari d’un passaport que presenta al finalitzar una activitat i l’entitat organitzadora s’encarrega de posa-li un segell que confirma la participació en aquesta.

Les activitats en les que poden participar estan recollides en el catàleg que us presentem a continuació.

Quan finalitzi aquest curs infants, joves, famílies i professorat de les diferents escoles i instituts que participem en el projecte celebrarem un acte de graduació al campus de la UB.

Arxius: